Bare start med at skrive...
Nyheder

Mød WaveAccess' nye udseende!

Udgivet 5 september, 2022

WaveAccess har fået nyt design, og vi er glade for at kunne præsentere dig for det friske og alligevel genkendelige logo i lyse, levende farver og vores nye motto "Form The Future". Lad os fortælle dig mere om den nye fase i udviklingen af vores brand.

WaveAccess kombinerer robust teknologi og friske ideer, ansvar og mod. Vi strømliner kundernes behov og ønsker, optrævler kompleks kode og gør selv de mest udfordrende opgaver nemmere. Siden grundlæggelsen i 2000 har WaveAccess opbygget sin ekspertise, forbedret sine forretningsprocesser og tilpasset sig det stadigt skiftende landskab — brandets visuelle identitet har ændret sig og udviklet sig sammen med virksomheden. 

Logoets tidligere version, som har eksisteret siden 2013, afspejlede ikke længere essensen af WaveAccess, da virksomheden stille og roligt er trådt ind i den digitale tidsalder og også har ekspanderet seriøst i alle retninger i løbet af det seneste årti: Virksomheden er vokset flere gange, og dens struktur er blevet kompleks og forgrenet. Vi har fastholdt vores tro på innovationens nøglerolle for fremtiden, men vores divisioner, kompetencer og produkter oplevede efterhånden trange vilkår med den gamle branding. Tiden er inde til at give brandet nye betydninger og et opfrisket look!

Samarbejde med det internationale brandingbureau

Opdatering af logoet er en global strategisk opgave. Først og fremmest skulle der arbejdes meget med de "mursten", der udgør virksomhedens integrerede image: De skulle pudses og et nyt fundament skulle lægges. Det var nødvendigt at tage et skridt fra en intuitiv forståelse af brandet til en universel og dokumenteret vision — at skabe en brandplatform.

Rebranding-teamet bestod af WaveAccess' marketingfolk og designere, og de internationale bureau kidults blev valgt som ekstern partner. De tiltrak os med deres værdier, unikke erfaring med rebranding og deres strålende succesrige cases for en række store virksomheder.

Det tog os mere end et år at genopfriske virksomhedens udseende. I denne periode er der gennemført talrige og omfattende strategiske og kreative sessioner, samt en række dybdegående interviews med topledelse og medarbejdere, som var med til at lægge et solidt fundament for visualiseringen. Brandet blev analyseret og undersøgt grundigt fra forskellige vinkler: karakteren, tonefaldet, de rejste emner, værdierne, de globale forhåbninger. Virksomhedens plads i kundernes liv blev formuleret: "Vi fungerer som en teknologisk ekspertpartner for virksomheder med store mål, der finder den bedste måde at løse selv de mest komplekse udviklingsudfordringer på."

Som et resultat er ekspertteamet endelig kommet med et moderne logo med de nøgleelementer, der perfekt formidler virksomhedens værdier og mission. Nye nuancer af grønne og mørke farver blev valgt som et alternativ til den gamle firmapalet. Efter redesignet lykkedes det at bevare logoets identitet og kontinuitet for at forblive tro mod vores mangeårige ry som en pålidelig IT-partner. Samtidig er WaveAccess' nye look — som er blevet dristigere, tydeligere og mere konsistent — optimalt afstemt med den transformation, vi har oplevet som virksomhed gennem det seneste årti og symboliserer vores dynamiske fremtid.

Sys Int Money

Den indledende metafor "globalisering, en verden uden grænser, i fremadgående bevægelse, dynamik" fik en ny fortolkning, ligesom det nye motto Form the Future blev designet til at styrke en følelsesmæssig forbindelse med brandet  det kalder på at skabe, bygge og aktivt forme fremtiden. Mens det tidligere motto "We Make IT Easy" kommunikerede let problemløsning, proklamerer det nye aktivitet, skabelse, mod og hurtighed. Vi har også ændret vores virksomhedsskrifttype til Gilroy, en let og moderne sans serif-skrifttype, som er designet til at formidle vores budskab bedre. 

Den nye positioneringsstrategi og dens visuelle komponenter vil gøre os i stand til at skræddersy kommunikation til vores alsidighed og kommunikere vores virksomhedsværdier. Derudover vil den nye tilgang til branding give WaveAccess-teams mulighed for nemt at tilpasse logoet til deres mål, hvilket afspejler det unikke ved hvert forretningsområde og forretningsenhed
Alexander Azarov
CEO hos WaveAccess

Billedet af vores produkter, ekspertområder, praksis og forretningsenheder vil også blive transformeret, efterhånden som rebranding-teamet formåede at gå et skridt videre: Det enkelte logo er blevet erstattet af brand-konstruktøren. Dette er et system af regler, der hjælper virksomheden med hurtigt at visualisere eventuelle ideer og skabe nye logoer til strukturelle enheder.

Udfordringen var at forbinde det etablerede image med den opdaterede positionering og skabe fleksibel branding, der var i stand til at inkorporere andre elementer i det storstilede økosystem, herunder individuelle produkter og tjenester. Det er værd at bemærke, at B2B IT-virksomheder ofte ansøger bureauer om rebranding, og anmodningen om at skabe et billede af en pålidelig forretningspartner er ret populær. I dette lys bliver opgaven med at identificere en bestemt virksomheds specifikationer og udtrykke dens identitet gennem et diskret, men mærkbart visuelt sprog ekstremt relevant
Mike Shishkin
grundlægger og kreativ direktør hos kidults

Den nye branding vil danne grundlag for al WaveAccess-kommunikation, og opdateringer vil gradvist blive afspejlet på virksomhedens hjemmeside og andre virksomhedsmedier.

​​​​Vi håber, at du vil kunne lide WaveAccess' nye look!

Globalt distribuerede teams: grundlaget for vækst

Ikke alene bliver WaveAccess globalt ved med at indvie nye kontorer, men ansætter også konstant dygtige it-fagfolk over hele verden og flytter eksisterende teams. Hvorfor? For at kunne få en større forståelse af de lokale forretningskrav og specifikke overvejelser på lok...
16 juni, 2022

En rejse på 22 år

I juli 2022 fyldte WaveAccess 22 år! Vi vil gerne benytte denne lejlighed til at lykønske alle de involverede samt dele de seneste nyheder om virksomheden. WaveAccess fortsætter med at fokusere på den globale teamtilgang, udvide sin tilstedeværelse samt understøtte fjerna...
12 juli, 2022

Succesfuld outsourcing handler om leverandørens forretningsfor...

Hvis man som virksomhed ønsker at outsource sin IT- og techudvikling, er det ikke kun et spørgsmål om teknisk formåen. Det handler om at leverandøren skal have forståelse for, at det i sidste ende ikke drejer sig om teknologi, men om forretning og at det er afgørende for...
19 oktober, 2021

Relaterede services

Applikationsudvikling
Udvikling af mobil-apps
IT-rådgivning

Hvordan vi behandler dine persondata

Når du indsender den udfyldte formular, bliver dine persondata behandlet af WaveAccess Nordics ApS. Grundet vores internationale tilstedeværelse kan dine data bliver overført og behandlet uden for det land, hvor du bor eller befinder dig. Du har ret til at trække dit samtykke tilbage når som helst.
Du bedes læse vores Privatlivspolitik for yderligere oplysninger.