MS CRM custom-udvikling & tilpasninger

Vi leverer white label-løsninger til tusinde af softwarebrugere verden over

Vi hjælper IT-virksomheder med at fokusere på deres kunder, ved at lade os fokusere på udviklingen.

WaveAccess udbyder

Marketingsafdeling Salgsafdeling CRM-Chef Projektledere

Brug for CRM-eksperter?

Har du stået overfor en stor og besværlig opgave, men uden at have nok personale? Mangler du CRM-senior-udviklere til unikke Microsoft Dynamics CRM tilpasninger? Er der nogle områder du aldrig har arbejdet med? Integreringsopgaver med store risici?

Vores forslag:

  • 1. I store projekter er et team bestående af CRM-eksperter i stand til at:
    • Tilpasse Dynamics CRM, skabe enheder, konfigurere skemaer, implementere den nødvendige businesslogik ved at anvende JavaScript (Ajax, JQuery) og Silverlight, ved at arbejde med REST и SOAP API;
    • Skabe gode arbejdsprocesser;
    • Udvikle tilpassede aktiviteter;
    • Implementere businesslogik på serveren ved at anvende CRM plug-ins;
    • Bygge reporter;
    • Dele projekter op i individuelle CRM-løsninger, ved at tage hensyn til afhængighedsforholdene;
    • Transformere loggikken af CRM-løsninger fra ASP.NET applikationer, for at kombinere WebResources og plug-ins til at arbejde sammen med CRM online.
  • 2.Datamigrering (med hjælp fra Scribe eller vores egen software – Entity Processor, som gør det muligt at migrere scripts/drejebøger og eksterne biblioteker fra C#);
  • 3.Stresstesting med hjælp fra værktøjer baseret på Microsoft CRM Performance Toolkit og vores egen software – Entity Processor;
  • 4. Integrering af tredjepartsløsninger med Microsoft CRM-løsninger (størstedelen af e-mail services, finansservices osv.);
  • 5.iPhone og Windows Phone Mobile applikationsudvikling og integrering med Microsoft CRM.

Derudover:

  • Engelsk lokalisering;
  • Indgåelse af samarbejde med c360, et af de mest velkendte CRM firmaer, der ledes af et succesfuldt Microsoft Dynamics management team.
 

De mest anvendte løsninger:

1. Udvikling og implementering af vertikale løsninger for advokatfirmaer, der anvender CRM4Legal (2011 Microsoft Dynamics Professional Services Partner of the Year Award);

2. Udvikling og vedligeholdelse af Sales Centric Relationship Charts fra 2006 (Microsoft CRM add-on til at visualisere forholdet mellem enhver virksomhedsmålsætning med enhver form for forbindelsesroller). Relationship Chart blev opkøbt af c360 i 2012.

3. Udvikling af de følgende produkter integreret med MS CRM: e-commerce modul til Microsoft CRM, callcenter (med Microsoft CRM og Asterisk integreret), live chat applikation;

4. Omskrivning af kode produceret af offshore udviklere, support og nyudvikling til Microsoft CRM for C360.

Klar til at gå videre med vores MS CRM services?
Ring til os i dag på +45 20 55 62 22 eller bliv kontaktet.

Projekt Planner

Er du intresseret i at arbejde sammen med os
Udfyld vores Project Planner.

Kør

Nyhedsbrev

indtast din e-mail adresse for at
modtage updates fra WaveAccess

Bliv ringet op

Hvornår passer bedst?

Annuller

Bliv kontaktet

Vedhæft
Filen må ikke være større end 30 mb
Annuller